Keep on.

Ja, har nu fått igång den nya modemet vilket betyder att jag gick från 0.3 mbit/s till 4 mbit/s. En klar förbättring men vi ska ju få in 8, men något bra var det ju iallafall. Men sen kommer ju nackdelarna. Modemet måste sitta i köket, och vi har ingen lång nätverkskabel så jag sitter på golvet i hallen typ. Och den trådlösa routern vägrar fungera, får ingen nätverksadress eller vad tusan det nu stod. Och hur vi ska lösa dom här probleme det vet vi inte, typ köpa en ny router (tycker jag) men jag vet ju inte om det heller vill fungera. Så nu är det väl bara att stänga av datorn, duscha och sen sova. Eftersom jag kan ju inte sitta vid datorn här på golvet. Inte direkt bekvämt eller något. Men jag kanske behöver sova också, om jag nu kan somna dvs.

Imorgon har vi iallafall ljud hela dagen, och ska göra ett helt repotage om glädje. Och jag har ingen intervju bokad för hon jag skulle prata med kom hem från semestern idag. Förhoppningsvis är hon kontaktbar imorgon på dagen. Men jag är iallafall jätte nervös, för man ska göra en hel som miljöbeskrivning och hela kalaset. Får väl hoppas att det går bra!

Och gud vad jag längtar till snön, så jag får ta på mig min stora dunjacka och mina svart UGGS. Underbart mysigt ska det blir! :)

Nu ger ryggen snart upp, så nu går jag! Hejhej.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0