Just for the good one.

Idag var än en gång en sån där meningslös dag. Gick till skolan då, kvinnan jag skulle prata med var inte anträffbar och jag har därmed bara suttit och gjort ingenting hela dagen. Eller jag och Sanna tog oss en promenad till Aeon för hon skulle göra sin intervju med han var sjuk så det gick inte. Så vi promenerade bara tillbaka. Sen har vi fikat, skrivit frågor, surfat internet, pratat, diskuterat, ätit choklad och en massa annat inte så viktigt.

Efter skolan så tog jag mig till och gick och bokade den där gym-instruktionen och tjejen som ska hjälpa mig verkade super-trevlig, så det ska jag göra den 7 oktober. Och det ska bli riktigt kul! :)

Förövrigt så känns det som min förkylning bra blir värre och värre, har som en stor sten i huvudet. Och mina bihålor känns som om dom ska explodera när jag nyser! Inte skönt.
Men jag tänker iallafall satsa på att bli frisk till på lördag! Och imorgon vill jag springa på stan och leta lite kläder, måste fan ringa Sabina och få henne att hänga på. Hon är ett bra shoppingsällskap, plus att jag tänker tvinga kvinnan att umgås med mig imorgon även om hon inte vill, nä okej jag skojade. Men jag kan ju fråga! :D

Nu ska jag ta en varm dusch och hoppas på att jag känner mig piggare imorgon, har ju trots allt lovat Sanna att vi ska gå på psykologin! Så hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: sabina

klart som fan ja följer om du bjuder mig på kaffe som jag kan ha med när jag ska se på dig dampa när ingenting passar och igenting är bra ;) skoja gumman det blir nice ;) <33

2008-09-25 @ 23:27:33
Postat av: linnea

jag vill också följa :/..haha :) <3

2008-09-26 @ 16:14:41
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0