It's my secret.

Måndag måndag måndag.
Veckans sämsta dag. Inte bara beroende på att det är måndag utan beroende på mitt jävla schema. Jag har hål nästan hela dagen. Och vad ska man göra på hål. Antingen gå på stan eller sitta i skolan och hänga. Och idag har vi bara hängt. Faktiskt ganska trevligt där på andra hålet när vi faktiskt var någrastycken som satt och prataden. Mysigt.
Men iallafall, dagen började med försovning. För ovanlighetens skulle (host). Men jag gjorde mig klar och åkte till loet, satt och mös med Ida ett tag innan Camilla och Sanna kom och vi promenerade oss bort till Charlottendal. Ett dagis i stan alltså. Sen gjorde vi några små intervjuver med småbarn dära, meningen med livet är att gunga! Och sen promenerade vi tillbaka till skolan och redigerade lite. Sen så hade jag hål.. hål.. och hål. Åt lunch och väntade. Sen hade vi engelska, jag och Sanna skrattade bort lektionen och planerade något fett. Sen åt jag lunch igen och hängde gäng i sofforna. Hade livskunskap i 10 min och åkte och gjorde månadens iköp! ETT GYMKORT. Ja, ni läste rätt. Jag ska börja träna. Och skönt ska det bli! Första gången imorgon med Jonnaponna. Härligt.

Nej nu ska jag hitta på något kul. Hejsvejs :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0