It feels so good.

Nä, jag har ingen lust med skola imorgon. Jag går till fem och har världens längsta hål på dagen, typ totalt 4-5 timmar med en timmas lektion därimellan. Jag har också samma problem som varje kväll, kläder. Vad fan man ska ha på sig imorgon då. Kanske blir något mysigt för första gången på länge. Eller ja, ni kanske inte bryr er så jag tar den diskussionen med mig själv istället. Men jag vet att jag längtar tills det blir så kallt att jag får ta på mig dun-jackan och uggsen. Och man kan ta på sig stövlarna utan att det känns övervintrat. Det kommer bli så mysigt så!

Jag har iallafall lyckats skriva klar livskunskapen och duschat och klockan är bara halv ett. Eller ja, bara bara men för mig att vara färdig för sängen då är nästan otroligt. Ska nog lägga mig där och lyssna på Titanic soundtracket för det är så mysigt att somna till. Mysigare att somna med någon iallafall även fast man är risig på morgonen Sabina! ;) aja, nu deppar vi inte över det, för det gör jag verkligen inte just nu! Jag försöker lära mig att njuta av nuet. Låter mycket intelligentare.

Jag njuter av att jag har världens underbaraste vänner nära mig. Att jag har haft roligt i helgen trots att vi inte gjorde så himla mycket i lördags. Jag njuter av att jag har världens underbaraste mamma (ibland ;)). Att jag har världens underbaraste familj. Och att min säng är otroligt skön.

Det sistnämnda ska jag ta och njuta av nu faktiskt. Godnatt, dröm om mig! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0