I won't let you fall.

Gud så skönt att vakna nu såhär vid tio! Ska ta och klä på mig och äta och sen ta bussen till skolan där vid tio över elva. Kommer vara jätte fint när jag både ska ha min väska plus kameraväskan. Och båda väger ganska mycket. Och det kommer se så charmigt ut! Men om jag inte lämnar igen den kommer Hans döda mig!
Sen ikväll ska jag och tjejerna iväg och fira Oscar tror jag, det ska bli kul! Just nu är jag bara så sugen på att träffa folk. Det var ju tusen år sen jag var ute ordentligt känns det som. Så jag njuter av bara folk!

Huh, jag har blivit sådära spänd i axlarna igen. Som jag bara blir när jag går skola och det är vinter. Och det gör jätte ont. Jag drömde till och med att jag skulle gå och få massage. Jag har gjort det två nätter i rad nu. Då börjar det verkligen inte vara bekvämt längre.

Nä, nu ska jag ta och göra mig en ordentlig frukost! Peppar på ikväll ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0