I think you better think.

Halloj, igår vart en riktigt trevlig kväll fast det inte såg ut att bli så. Men Sabina kom iallafall hem till mig och vi satt bara och pratade och gjorde oss fina. Sen bestämde vi oss för att gå till coop för att fördriva tid. Men då på vägen så kom jag på att EmelieR i min klass hade sagt att hon skulle vara på Örnäset. Så jag ringde henne och vi hamnade hemma hos hennes vän Erik med en massa trevligt folk. Till alla kom på att vi skulle promenera till en lokalfest på malmudden. Så dit gick alla. Men när vi kommer dit så är det fullt. Och polisen och hela kalaset kom. Så kalaset slutade för oss och jag promenerade hem där efter ett tag. Träffade dock ganska mycket roligt folk där också. Och när jag kom hem så somnade jag nästan direkt.

Imorse vaknade jag inte förens kanske halv 2. Klev upp och botade den öknen jag hade i munnen efter att ha andats med munnen öppen hela natten. Sen satte jag mig vid datorn och tvn och pratade massa i telefon och sen efter 100 år så käkade jag och mamma mera tacos och sen så klädde jag på mig och for hit, till supermysiga Rosvik. Jag och Camilla sitter nu i soffan med varsin dator och umgås på vårat speciella sätt. Och äter chokladbollar och dricker cola.

Och jag gjorde mig nyss en ny header. Jag blir less på mina headrar för fort alltså. Inte bra..
OCH NU VILL JAG HA TILLBAKA MIN TELEFON!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0