I swear it's true.

Idag så hade vi då foto hela dagen. Jag lallade omkring i stan och försökte fota bra bilder med Fanny och Johanna. Men vi lyckades väl .. sådär. Något bra slutresultat fick vi iallafall hoppas jag. Hans tyckte därimot INTE det. Men vi försökte iallafall.
Efter skolan sprang jag till bussen. Och sen kom jag hem och han precis sätta mig ner så ringer mamma och säger att vi ska på stan. Och dit for vi, och saker blev det. En väska, en jacka och mina uggs jag längtat efter! Så nu har jag ett par till vinterskor. Men inga skor att ha nu, men nu kan jag iallafall använda tygskorna till jackan jag köpte. En sådandär "alla har en likadan" från vila. Men jag gillar den ändå!  Och en adidas väska, mycket bra!

Imorgon börjar jag 12 och det ska bli skönt! Godnatt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0