I left without a plan.

Idag var en jobbig dag. Så jag tog sovmorgon. Eller nja, kunde inte sova inatt, så jag sov på dagen istället. Sen tog jag mig till Camilla, hängde ett tag. Drog oss mot skolan och hade engelska. Satt mest och gjorde ingenting. Men sen kom dagens höjdpunkt. Stor stripsmeny på max. Sen en massa tittande på skor. Och sen gick vi till skolan och hade livskunskap. Och jag tycker fortfarande den där kursen är lite konstig. Men nu ska vi göra ett grupparbete och det låter ganska roligt! Sen fick jag hämtning av Josse och Alexander. Han släppte av mig och Jossan här och vi bara chillade tills Camilla och Signe kom. Då promenerade vi till coop. Och sen hit igen och åt en massa revbensspjäll! Och sen lämnade dom mig och jag gör det jag tycker bäst om, dricker cola, äter maltesers och lyssnar på musik!

Och jag måste lära mig själv att inte bygga upp förhoppningar.


But what's the point of this armor
If it keeps the love away too?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0