Feel the rush!

ÅH, vad jag har en dålig vecka. Idag var precis lika dålig som igår. Och jag blir bara förbannad och har inte någon som helst lust att gå till skolan längre. Beroende på mycket. Jag orkar inte fixa allt skolarbete plus allt annat. Jag orkar bara inte vara här. Men mamma och jag skulle sätta oss ner sen och fundera ut vad vi ska göra med livet. Men jag orkar verkligen inte ca- två år till med den här skolan alltså. Det är verkligen inte värt det känns det som. Inget alls som lockar mig dit längre. Inte alls.
Jag vet att jag bara är negativ just nu. Men det finns inte så mycket att vara positiv till just nu känns det som. Jag bara sitter och saknar det som vart. Och blir mer och mer besviken på en grupp med människor dag för dag. Jag klarar inte skolan när jag redan ligger så jävla efter i alla ämnen.

Åh, ta mig bara härifrån nu. Jag flyttar snart själv och skiter i skolan och alla förplikterser man nu har. Skit skit skit! Jag skulle behöva få vara hemma en vecka till och bli helt frisk och lite utvilad eller något. För nu är jag bara risig och trött. Men då kommer man ju så efter ändå.

Nu är jag ärlig, jag hatar mediaprogrammet. Det var verkligen ett misstag. Och det har jag sagt förr.


åh, vad jag saknar det. Nu ska jag fortsätta och storgråta och sakna.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0