But this time it's different.

Nä, nya tag!

Jag ska försöka vara positivare idag! Med skavsår och en delikatoboll i handen. Och snart kommer Sabina. Det blir en partyhelg som vanligt tror jag. Men jag älskar att träffa folk, så varför inte? Så det blir väl alltid någonting! :)

Idag har bara vart en sådandär meningslös skoldag. Jag och Sanna var så sena så vi hoppade över psykologin. Jag som hade läst läxan och allt. Men jag satt iallafall i matsalen mellan 8.10 och 12! Givande. Sen hade jag NK. Svammlade mest på med allt och alla och skojade. Somvanligt ganska trevligt! Och sen hade vi engelska läxförhör, gick faktiskt bra förutom det sista man skulle svara på om inch och saker.. Hoppsan hade glömt plugga det! Men något blev det iallafall. Sen hade vi tusen år MUM. Satt mest och fattade ingenting och klickade omkring i photoshop. Men sen fick jag ihop det och hoppade över resten. Ulf är skön. Sen for jag hem och för ovanlighetens skulle så somnade jag.. Nu har jag och mammsen käkat tacos och pratat. Lättat hjärtat lite. Tur att jag har min mamma! Men nu ska jag hitta några kläder :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0