But it must be this way.

Jag har en såndär allmänt dålig dag idag. Vaknade på fel sida och har bara kännt mig allmänt nere hela dagen. Inte ens den där roliga telefonförsäljaren som ringde till mig kunde göra mig sådär uppåt en längre stund.
Jag har designat om bloggen hela dagen. Allt har jävlats och hamnat på fel ställen och inte blivit en smula rätt. Men jag är väl halvnöjd med slutresultatet. Ska jobba på detdär med en snyggare header sen.
Sen måste jag alvarligt köpa kläder och skor. Jag har inga kläder att ta på mig på dagarna. Eller jo, det kanske jag har men inte självförtroende nog att bära dom. Jag skulle nog helst krypa in i ett par mjukisbyxor och gympaskor för att trivas bäst. Men samtidigt vill jag inte låta migsjälv se så pass risig ut. Jag måste bygga på mitt självförtroende nog att våga ha dom kläderna jag vill. Till exempel högklackat. Eller barärmat. Eller kanske till och med skjortorna jag köpt men typ aldrig annvänt. Hemska jag.
Men just nu har jag en sådandär period när jag känner mig bara äcklig och ful i allt. Och dom stora såren jag har mitt i ansiktet hjälper ju inte direkt.
Nu behöver jag pepp och livsinspiration. Nu ska jag ta en dusch. Godnatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0