Även du - även jag.

Camilla kom hit och såg Idol med mig och skrattade åt livet. Vi satt mest här och kollade på bilder och sjöng med i härlig gammal musik som man blir sådär härligt nostalgisk av.
Imorgon har vi foto hela dagen. Faktiskt ingen lust, jag känner mig så dålig på det. Kan verkligen ingenting om kameror och liknande när jag inte har en själv. Jag vet ingenting om ISO och alla andra möjliga inställningar. Jag skulle fota Camilla lite ikväll men bildera blev väl halvbra när ingen av oss kan ställa in kameran sådär riktigt. Men man ska väl bli bättre det är väl det som är meningen.

Nä, eftersom jag är ganska pigg. Inte så konstigt. Så ska jag ta och leta fram några kläder till imorgon och sen se en film kanske eller gossip girl avsnittet eller oth.. Svårt val, men sova ska jag iallafall försöka göra! Natti :)

Kommentarer
Postat av: linda

åh vad det lät härligt med musiknostalgi! ;)

2008-09-11 @ 10:02:44
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0