When you wish.

Hej! Nu är det ju måndag, men jag skriver mitt söndags inlägg nu istället.
Idag så knallade jag upp där vid halv 10 och käkade frukost och gjorde mig snygg, sedan vid kanske 11 så kom Signe, Eva, Jan och Camilla hit och hämtade mig. Och vi for upp på en heldag i Happis. Vi gick på Ikea och alla dess olika shoppingcenter. Själv köpte jag en ram och en sådan där kudde så jag kan ha datorn i sängen. Annars så blev det godis från candy world. Sedan åkte vi hem och jag satte mig här för att skriva mitt livskunskaps arbete.
Man fick välja att skriva om antingen, kärlek, sex eller porr för det var det redovisningarna förr förra veckan handlade om. Och tuff som jag är så valde jag sex. Men det var ju också ganska svårt. Eftersom hur mycket fakta kan man hitta om sex på internet? Varför har man sex? Ja, det är ju en personlig sak. Men nu har jag skrivit ner en massa om en massa olika könssjukdomar och risker och olika små citat jag hitta här och där.
Men någonting jag reagerade på när jag läste var att det inte längre är olagligt att ha sex med djur i Sverige, så länge man inte plågar djuren så är det helt okej! Men vafan, tror dom allvarligt att djuren vill ha sex med människor eller? Mystiskt. När man i Sverige gjorde homosexualiteten laglig så blev även det också lagligt, för det låg under samma paragraf. Och det kan man ju också undra varför? Gamla Sverige var verkligen inget sunt och bra Sverige för allmänheten och männskligheten. 

Nä, nu ska jag skriva lite till om varför man har sex. Sen MÅSTE jag sova, ska orka skolan imorgon också. Fast kolla under min bild, jag tycker att dagens bra att veta stämmer otroligt bra! Godnatt, eller ja det lär ju vara godmorgon eller god dag för er som läser! :)

1 månad och 13 dagar ;-*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0