Utmaning.

Jag blev utmanad av Jossi! :)

10 ÅR SEDAN: Så hade jag ganska nyss fyllt 7. Jag kan inte alls säga vad jag gjorde, jag antar att jag gick i ettan och ganska snart skulle flytta till Thailand.

5 ÅR SEDAN: Var jag 12 år. Gick i sexan, umgicks med Sanna och Lisa. Var liten, fjortis och ganska deprimerad. Längtade efter sjuan och trodde jag var cool.

1 ÅR SEDAN: Då var jag 16 år. Var tillsammans med Mattias och vi firade 8 månader också. Jag hade skolan precis lika mycket som jag gör nu. Och var faktiskt påväg att byta linje.

IGÅR: Var det en underbar torsdag (veckans värdigaste dagar). Vi började med våra jinglar och skrattade åt ljudeffekterna "girls having orgasms". Slutade för sent. Gick på stan ett tag med Markus och Sabina. Sov,

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
1. Ge min mamma massa.
2. Skänka till bättre saker.
3. Resa
4. Resa och shoppa
5. Resa och flytta dit jag reste.

FAVORITFILMER:
1. http://www.youtube.com/watch?v=0l78IDPyWNs
2. Och alla andra filmer vi gjort. HIHI
3. Okej, jag har inga favoritfilmer.
4.
5.

5 FAVORIT-TVPROGRAM:
1. Vänner
2. Las vegas
3. Desperate
4. 2 ½ men.
5. osv.

5 FAVORITSAKER:
1. Mobilen
2. Datorn
3. Sängen
4. osv
5.

5 PERSONER JAG UTMANAR:
1. Signe
2. Elin
3. Rebecca I
4. Linnea J
5. Maja

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0