Men jag känner ingen skuld.

Ta mig till det där stället. Där människor är precis som jag.
För här förstår jag mig inte på någon. Jag förstår mig inte på hur människor tänker och agerar. Hur dom fungerar. Jag vill träffa någon jag förstår mig på. Någon som förstår sig på mig. När du inte behöver förklara utan bara behöver säga A och B bara kommer automatiskt. Men nuförtiden verkar det ju som om att det inte ska vara så. Nu ska alla vara starka individer som inte alls behöver förstå varandra utan att det bara går av sig själv.

Jag har mycket i huvudet just nu. Men för det mesta är det pengar och hur jag ska överleva det kommande halvåret innan sommaren. Men våren är ju alltid lättare än vintern. För skola är inte det roligaste som finns direkt.

Och nu överväger jag att beställa twilight böckerna. Fan va otroligt nördig jag är.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jaså är det därför!! :D Vilken tur att du sa det, tack :) När kan man ladda ner då?:) Joo jag måste typ det <3

2008-12-01 @ 20:40:01
URL: http://linneaajs.blogg.se/
Postat av: Signe

haha jag ska låna första boken av ida imorgon! :D Började läsa den idag på hålet, hann hela hundra sidor! Men anna ska läsa den före mig, fast hon lovade dock att hon skulle vara klar tills imorgon :D



Vi är nördar....

2008-12-01 @ 20:55:11
URL: http://signen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0