That year.

Hej, jag har som varken haft tid eller orka att sitta vid datorn så pass länge att lägga ner tid på att blogga dom senaste dagarna. Jag har istället vart på MR-dagarna tillsammans med min underbara ljud grupp! Jag har till exempel fått mitt första presskort. Slänger upp en bild på det för det var så snyggt!
Sen i torsdags så fyllde ju Ida år. Så i torsdags efter en lång och smärtsam dag på kulturens hus och landstingshuset så pallrade jag, Sanna, Camilla och Signe oss iväg och köpte presenter. Det blev en massa småsaker från Lagerhouse och en USB-massage från teknikmagasinet. Men Ida sitter ju vid datorn lite för ofta, så det kan bara vara bra att bota en mus arm eller någon annan wow relaterad skada.
Så i fredags då efter en till lång dag av föreläsningar och pussel vinningen av mig och Jonatan. Så for vi till Boden för att fira Ida. Det blev, monopol, godis, tacos, ost och kex, mer godis, chips osvosv. Det var gott, mysigt och jag sov gott.
Och idag när jag kom hem hade vi fått skolfotona. Jag ser rätt mystisk oh liten ut, men det roligaste är jag och Camilla på klassfotot, tvillingar. Och rätt fult och rätt skämmigt att vi ser likadana ut. Fast vi ändå inte är speciellt lika.

Här kommer bilderna.



Jo, en sak till. Idag när vi var hos Ida och väntade på skjuts hem, så gjorde dom andra damerna NK men jag skulle spela dator, så jag satte mig och spelade Desperate Housewives. Och när jag kommer hem så snällt så tänker jag att jag ska ta och köpa det där spelet för det var så jäklans kul, men finns det då? Nej. Alla möjliga olika konstiga spel finns på CDON men inte det jag vill ha. Självklart.
Men nu ska jag lägga mig och vänta på att Niklas ringer och se början på UFC galan, sen ska jag sova! Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: joss

haw, sweet twins 4evah<3

2008-11-17 @ 18:50:14
Postat av: sofia

hihi, söt du är :)

2008-11-27 @ 10:52:06
URL: http://sofialaa.blogg.se/
Postat av: rebeccai

du är söt! :)

2008-11-27 @ 21:24:34
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0