Savior.

Jag saknar -06. När musiken fortfarande var speciell och inte nått allmänt. När jag kunde lyssna på den och känna nått för den. Nu gör jag inte det. När jag, Josse och Kristoffer satt på hans rum och lyssnade på all våran musik. Jag saknar dom också.
Jag saknar typ 50% av min umgänges krets. Jag pratar knapp med någon längre.
Det är typ bara, tjejerna i klassen, Sabina, Linnea och Josse. Sen säger man kanske hej när man träffas. Om man ens gör det.
Jag saknar Björxboysen och alla långa kvällar hos Roten med allihopa. Jag saknar det där myset hos Kristoffer. Jag saknar två av mina bästa vänner jag haft, Rebecca och Fanny. Vad som nu hände där -gymnasiet kanske? Nä, jag vet inte. Ta upp kontakten vore bra. Måste försöka mera, så kanske man får en respons till sist. Eller försöka överhuvudtaget. Jag tror vi alla gav upp för lätt.

Nu börjar snart UFC (folk säger att det här inte är bra för mig), ska se det och försöka sova. Ladda för morgondagen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0