Run from you.

Nu är det torsdag, och sist jag uppdaterade var väl typ i tisdags.
I tisdags så filmade vi hela dagen hemma hos Camilla. Vart nästan helt klara då, och vi som hade räknat med att det skulle ta jätte länge att filma. Men vi var effektiva och det gick helt super. 
Sen i onsdags så filmade vi dom sista hemma scenerna hos Camilla. Sen hade vi idrott, fångarna i blå eller nått sådant. Inte så jävla underhållande direkt. Men sedan så tog vi vårat kamerasett och for till Teknikens hus, där filmade vi i deras tv-studio. Med en helvetes tur så fick vi gå in och köra vårat eget race. Och sedan spenderade vi resten av dagen där. Men vid 5 så tog jag och mamma oss till Anatolia och åt en fin avslutningsmiddag med våran turkiska grupp. Vi beställde mat och konverserade lite på turkiska. Och bestämde oss för en uppföljningskurs till våren.
Idag så var det då en hel ljuddag. Vi satt i nått rum på filmsidan och såg på en lång genomgång av Pro Tools. Jag höll på att somna varje gång. Inte för att det inte var intressant, utan för jag var så jävla trött. Sedan var det som vanligt, fika och sen några övningar. Och helvete vad jag måste plugga till provet vi har sen in Pro Tools. Typ en bok på några hundra sidor på engelska som man ska kunna. I ett program med miljoner olika funktioner. Men man lär sig.
Men vid klockan halv åtta så tog jag, mamma och Camilla oss ut på något spännande. Vi åt middag med Mustafa. En av dom vi lärde känna i Turkiet har nu hittat hit till den här sketna lilla staden. Vi pratade om alla minnen och la upp våran sommar och när vi ska komma och allt vi ska göra, och kul som fan ska det bli. Och jag saknar det. Och det får mig bara att längta ännu mer tills studenten och jag får flytta härifrån. Skaffa jobb utomlands och bara dra. Skönt.

Imorgon så ska jag och tjejorna dra iväg till Rosvik och spela sällskapsspel och bara mysa ihop oss. Ska bli så skönt och trevligt som vanligt. Sen får vi se vad resten av helgen bjuder på. Blir iallafall plugga i Råne på söndag. Matte omprov och labb rapport att skriva.

Och dessutom har jag gått och blivit spelberoende av Desperate Housewives spelet. Och sen när jag spelat klart så ser jag en massa desperate avsnitt innan jag ska sova. Helt sjukt, men jag ska se klart första säsongen så jag kan se andra innan jullovet! För det närmar sig ju, mindre än en månad kvar nu! Men imorgon har jag iallafall ett prov och ett läxförhör, båda är jag sådär halv förberedd till. Minst förberedd är jag dock till psykologin. Men, det bryr jag mig minst sagt i, för det är det mest meningslösa ämnet jag läser. Så tråkigt! Sen ska jag ju bevisa för Marie nu att jag kan.. Får bli nästa läxförhör! hihi..
Och jag jobbar på det dära med designen, men medans får det fortsätta vara röd svart!


MP2A!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0