Perfectly!

Kort sammanfattning av dagen.
Morgon; steg upp för sent, åt min specialar macka. Gjorde mig klar och for till skolan snäppet för sent.
Dag: Mdk, planerade filmen och hade sedan ergonomi på idrotten. Och sedan gick vi och fikade, sen stanade vi och jag hittade dom underbara skorna ni kan se där på bilden och sedan fikade vi mer hos Camilla och hängde där ett bra tag!
Kväll: For på min kurs, skrattade åt Åke och sen handlade grädde och sedan har jag bakat muffins med min mamma. Och nu pratar jag med alla mina gangsters!

Dessutom vart jag arg för PSI passet var fullt imorgon, och jag som siktat in mig på det! Blir på söndag istället.
Plus att min mamma tycker jag behöver städa mitt rum.. Tycker inte jag.


Kommentarer
Postat av: elin

tusan vad snygga skor!

2008-11-06 @ 14:15:53
URL: http://youaremystorm.blogg.se/
Postat av: Louise

vars är det där golvet? fan, jag kan inte komma på det :s

2008-11-07 @ 01:18:58
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0