Not now.

Idag har inte direkt varit en bra dag. Jag vaknade och mådde jätte illa, spydde innan jag kunde äta frukost. Men klädde på mig och tvingade iväg mig själv på mötet med Marie, Mamma och Evy. Vi satt där och bråkade och hon sa en massa saker som inte alls stämde och kunde inte alls erkänna att hon gjort nått fel, men så är väl alla antar jag.
Men efter mötet så väntade jag i några år på min mamma som hade tidender, och sen körde hon hem mig. Sen har jag praktiskt taget sovit hela dagen och sett på tv. Mer ork än så har jag verkligen inte haft. Sen har jag bara pratat med Niklas och pluggat med min mamma. Men jag mår fortfarande inte bra, men måste till skolan imorgon ändå! Vi ska filma och försöka få det fint. Men jag tror det kommer bli sjukt svårt. Men imorgon blir det ketchup och klegg. Det blir kul!
Nu ska jag försöka sova, eller iaf se film! Nattinatt.

35 dagar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0