No speaking.

Jag har inte så mycket ork just nu till att göra nått. Jag håller äntligen på att bli sjuk. Och med äntligen menar jag att då får jag vara hemma från skolan. Inte för att man egentligen kan det, för då blir man ju efter i allt. Äh. nu orkar jag inte ens tänka på skolan. Inte när jag äntligen slipper vara där. Jo, skrev omprov i matte idag. Andre räddade mig dag med sin miniräkare och jag klarade nog inte det heller, eftersom det var svårare än det första provet. Mystiska kvinna.
Förövrigt så händer det väl inte så mycket, åkte och sov i Rosvik inatt. Tog det mest en massa lugnt och kollade på massa tv och dator med Camilla och Niklas typ. Busade med Adam och åt jordgubbar. Pluggade lite matte och pratade massa. Camilla är verkligen den bästa människan jag känner. Skulle inte klara mig långt utan henne. Helt ärligt.


Annars så försöker jag träna så mycket jag bara kan. Hade funderingar på att önska mig en boxning säck i julkapp så jag kan stå och slåss hemma, fast jag undrar om man skulle orka. Eller om man skull bli lika motiverad då. Jag tror inte det, så jag glömde den idén. Men träna mer, det måste jag göra. Så jag får väl hoppas att jag blir friskare då så jag verkligen kan bli snygg till beach-09! För det blir väl att vara borta mins 4 veckor, kanske till och med mer om vi har flyt! Och det blir underbart om alla som vill följa med, faktiskt drar sig och följer!

Jag vill köpa massa ljus, och ha en massa ljus tända i mitt rum. Det är så mysigt. Iofs ganska onödigt när jag sitter här inne själv och elementet är på MAX! Nja, finns mycket värt att funderas på just nu, många sådana dära vinter depp tankar. Önskningar och drömmar man aldrig kan få. Och tid som aldrig kommer tillbaka, som man egentligen skulle kunna döda för att få uppleva igen. (I found myself still thinking of you.) Och ändra på tusen saker. Nej, nog om det. Nu ska jag hämta saffrans-klipp och ett glas cola!

Puss på mamma för du är bra och Sabina för jag saknar dig

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0