Måndag igen.

Det skakar i hela kroppen, benen känns som spaghetti, armarna går knappt att lyfta och fingrarna känns som istappar. Det är tungt och andas och ögonen vill verkligen bara stängas. Jag fryser och svettas på samma gång.
För just nu är jag så trött att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Jag gick hem från skolan för jag hade mensvärk. Normalt när jag kommer hem, vilken tid på dygnet som helst så är jag hungrig som en elefant men just nu kan jag inte ens känna hungerkänslan. Men jag gick och sov, eller sov och sov jag var halvvaken och snurrade runt och drömde konstiga saker. Det är längesen jag verkligen kunde sluta ögonen och sova sådär super tungt så inget kan väcka en eller man inte minns vad man drömde. Jag får väl ta och gå och träna ikväll, äta och sen gå och lägga mig på en gång. Och just det, dra ur kontakten till datorn, tv'n och stänga av telefonen. Hur bra det nu skulle gå även om jag ville.. Nä, jag ger upp. Jag vill sova nu, när jag är ensam hemma och trött som fan. Men då kan jag ju inte sova inatt och då vara aldelens slut imorgon.

Men nu ska jag ta en macka och skriva på det sista på min livskunskap, och sedan bestämma om jag ska gymma eller gå på ett pass. Men isf vill jag gå på box eller psi och slå bort lite ilska. Men Sabina ville ju gå på aerobics. Det lät inte lika kul!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0