Going faster.

Nu ska jag berätta någonting tråkigt för er.
Att börja på medieprogrammet är bland det värsta jag gjort. Jag tycker om min klass och dom människorna. Men resten. På en vecka så har jag en och en halv enda vettiga lärare. Och tyvärr så tycker inte jag det funkar. Men säg vad ni vill.
Idag fick jag två ig-varningar. Två av samma lärare, i två olika ämnen. Ni som inte vet kan ju gissa. Just det, av Marianne i NK och Matte. För jag inte klarat ett prov, och inte heller lämnat in en labbrapport jag inte förstod hur jag skulle skriva om. Och det var väl kanske halva klassen som också fick sina ig-varningar idag. Bara för att hon tycker om att skriva dom antar jag. Nä, jag är less nu. Och inte bara less så som i arg och förbannad. Utan uppriktigt ledsen. Inte på ig-varningarna. Utan på hur alla beter sig. Men det kanske bara är jag som tycker det. Men tydligen så har jag ingenting att gå på, det fick då jag veta idag.
Jag funderar starkare och starkare på att hoppa av. Eller iallafall göra någonting annat. För jag orkar inte mer och ger snart upp.

Jag saknar -06.
och slutet på -07.


(Btw. så ska jag ändra bloggen mera, det här är bara nått tillfälligt inte speciellt vackert. Men jag jobbar på det.)

Kommentarer
Postat av: linnea

Vi saknade dig på psin! Next time? (: puss!

2008-11-18 @ 23:00:33
URL: http://linneaajs.blogg.se/
Postat av: Louise

Om du otrivs så bra, varför byter du inte program?:/

2008-11-18 @ 23:13:10
URL: http://tangoberra.blogg.se/
Postat av: Louise

Om du inte trivs menade jag

2008-11-18 @ 23:14:03
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0