Glory is forever.

Nu kan jag ta och snabbt summera ihop helgen som vart.
I fredags så hade vi en massa skola, och sedan så for jag hem en snabbis och sen till stan. Jag, Ida, Elin och Signe käkade på max och inväntade Anna och Camilla. Och sedan såg vi Twilight. Århundrades bästa film, helt klart!
Efter det så drog jag mig till AnteÅ där Sabina var. Vi inväntade sedan Markus och drog vi iväg. Efter det var det inget spännande. Så vi tog oss tillbaka till Ante där vi såg nya Bond. Sen for jag hem och sov.

Idag så vaknade jag av ett ryck och en rad av mystiska händelser. Jag gick omkring och gjorde ingenting. Sen ingenting och sedan ingenting. Pratade med Signe och bestämde att FAN, det blir bio idag igen. Så hon kom hit vi gjorde ingenting och mat. Sedan for vi till staden och såg Twilight en gång till. Ja ni läste rätt, jag har sett den två gånger på samma helg. Och då betyder det att jag är såld. Men iallafall, efter bion tog jag mig ett tag till Camilla och sedan så skulle jag och jobba. Jag begav mig till Anatolia och ställde mig i garderoben. Där har jag sedan stått och pratat med fulla och glada människor, lyft handväskor med tegelstenar i och jackor tunga som hus. Men kul var det.

Men nu är jag iallafall hemma och ska se desperate och sen sova. Imorgon är det ju skylt söndag. Man borde ju nästan gå. Fast jag har massa skola och måste julpynta! Men morgondagen är morgondagens bekymmer. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

twilight power :D

2008-12-08 @ 21:12:41
URL: http://kajsahh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0