get up

Igår var sjukt mysigt. Vi spelade en massa spel, åt och bara pratade.
I morse så kom min mamma och hämtade mig vid 11 typ. Och jag for raka vägen till Prästholm och där har jag suttit och pluggat hela dagen. Matte och NK. Och busat med hunden såklart. Sen sov jag iofs en timma också, för annars skulle jag nog ha slagit huvudet i matteboken. Och sedan vid 7 så for jag hem.
Maja kom hit och vi tog bussen till Anteå i stan. Där var Sabina och Markus också. Sen dess har vi sett film, Don't mess with Zohan tror jag den hette, sen har vi bara lyssnat på musik och pratat och skojat runt. Sen tog vi oss en liten biltur och for hem. Nu är jag sjukt trött, men ändå sjukt pigg. Jag vill sova, men samtidigt vill jag vara vaken. Blir nog några avsnitt desperate innan jag sover iallafall.




Morning will come and I'll do whats right
Just give me till then to give up this fight
And I will give up this fight.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0