Break down and cry.

Idag har varit en seg dag, på psykologin så pluggade vi bara in en massa gorm och jag tänkte på provet. Det får jag nämligen göra på fredag istället. Bättre. Sen hade jag hål i tusen år, då jag inte gjorde någonting typ. Satt och pratade med Signe osv. Sen hade vi NK, redovisade och det gick väl helt okej. Men får väl en underbar personlig utvärdering av Marianne sen. Sen hade jag läxförhör på engelskan. Och efter allt detta så begav vi oss till Camilla och sen åkte vi hit. Till Rosvik.
Vi har nu ätit tacos, spelat spel (helt hysteriskt, scottland yard och idol karaoke) sen har vi bara myst. Imorgon måste jag kliva upp före fan och åka till Råne för att pugga, får se om jag blir där hela dagen eller nått. Men ska väl iaf hem på kvällen.
Nu ska vi mysa.


Det är otroligt hur tankar kan växa.
helvete helvete helvete

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0