You get your kicks from playing me

Nu ska jag sluta använda bloggen som en sida för mina deppiga texter, för dom har jag placerat på annan plats. Så jag tänkte börja annvända bloggen som andra gör, skriva om mina dagar och om saker som händer och sker i mitt liv. Men jag tänker fortfarande använa citat som rubriker tror jag, för jag tycker om det!

Men iallafall, idag är det lördag. Och jag vaknade av ett samtal från Josse. Hon frågade någonting om stan och jag sa bestämt - NEJ! Sen vaknade huvudet till och jag förstod att jag tackat nej till mys på stan i finvädret, så jag ringde upp och sa förlåt och tackade ja till erbjudandet. Och klockan 12 så for jag och min mor till kronan och slängde saker och plockade upp Jossan på vägen. Vi sminkade oss och gjorde oss fina, och begav oss på en promenad mot stan. Sen gick vi omrking där ett tag, ingandlade mig ett linne på HM. Och kom hem med 5 nya skavsår ungefär.
Sen när jag kom hem så pratade jag med min mor, sen gick jag på promenad med mina pinglor Maja och Jonna. Sen gick jag hem och har nu sett sing-along med min mamma. Och nu tänkte jag se antingen The Notebook eller Hata Göteborg. Kan dock inte bestämma mig!

Sen ska jag försöka göra ett nytt huvud till bloggen och sen få in en finare mer egen desing än den jag har nu.
Så puss på er :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0