But one last time let's go there.

Tjava!
Nu sitter jag, Camilla och Signe i soffan i Rosvik (igen). Jag vet inte varför, men jag tycker om Rosvik. Det är mysigt här. Jag tycker om att sitta här i soffan och se på tv på övervåningen aldelens ensamna och egenligen dricka cola men nu ballade dom ur på den delen och jag sitter här och verkligen LÄNGTAR efter ett fett glas cola. Och choklad, men jag har en hel kaka i min väska. Men utan cola är det meningslöst.

Nu sitter vi och ser på Indiana Jones, mycket bra filmer faktiskt. Sen ska vi ta en liten promenad och uppleva Rosvik, vad som nu finns att uppleva här. Äh, det är mysigt att promenera. Sen ska jag få sova i den hårda delen av soffan, älskart'.

Idag fick jag också veta om mitt sommarjobb. Period 2.. HEMSKT. När alla andra är lediga, så ska jag jobba. När jag är ledig så jobbar alla andra. Underbart va? Jag kommer alltså få vara ensam större delen av sommaren. Men jag ska ringa och fjäska för min far och be om att han ska fixa mig någonting typ hos min farbror eller någonting.

Och jag behöver en ny kamera så jag kan börja ta några ordentliga roliga bilder ocg slänga upp, för nu har min jävla mobilkamera lagt ner.


Underbara tid! Nu ska vi se filmen, godkväll :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0