As the sun goes down.

Det är så skönt att kunna säga att jag klarar mig mycket bättre utan dig. Att jag mår mycket bättre nu, Det är så skönt att kunna erkänna att jag inte ligger hemma och saknar dig. Du har sårat mig för många gånger nu. Du är egentligen inte värd min uppmärksamhet eller ens den tiden jag lägger ner på att sitta och skriva det här. Men jag har helt enkelt fått nog av dig. Du är numera inte en del av mitt liv. Och jag har gjort allt det som Andreas lärde mig, och det kändes mycket bättre sen. Allting känns mycket mycket bättre nu.

Även om jag inte vågar lägga mitt hjärta i hans händer än. Så vågar ja lita på hans ögon mer än jag har litat på andra. Det här gör mig glad. Det här gör mig glad ända in i själen. Ändå fast jag vet att det kanske aldrig blir mer än såhär så vågar jag ändå ta åt mig av glädjen och känna mig omtyckt och speciell för första gången på månader. För det här får mig att känna mig speciell.

Lovet har vart fantastiskt, spenderat dom flesta dagarna med Maja och Jonna och resterande med Camilla, Signe, Sabina och även Josse. Vi har bilat runt med Jonas, Johan, Sebbe, Mp, Lasse och co. Allihopa fantatiska människor in i grund och botten. Imorgon ska vi och åka skoter och stugmysa i brändön. Jag ska lära mig att köra skoter ordentligt. Det ska bli sjukt härligt.

Kommentarer
Postat av: sabina

ja andreas är bra :)

2008-03-03 @ 17:29:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0