You bring me closer to a heartattack.

Nu har jag vart och handlat med min mor. Jag behöver väl inte förklara hur jävla mycket folk det var på Ica Maxi. Sånahära galna kärringar som har 0 respekt för ungdomar och bara tycker dom är ivägen. Det var 3 tanter som körde rakt in i min rygg så jag blev klämd mellan deras vagn och min vagn och sen började dom gorma om hur jag stod ivägen när jag stod tryckt mot sidan av en hylla bara för att INTE vara ivägen. Bara för att dom är 700år och stressade så behöver dom inte gnälla och försöka döda oss unga som faktiskt ska bära livet vidare. Jävla kärringar!
Aja, det blev totalt 10 påsar. Ja, 10 påsar på 2 personer och maten kommer vara slut igen på måndag. Det är mystiskt hur mycket vi äter egentligen. Fast iofs blir det ju mycket småsaker som man inte tänker på att man köper bara köper av vana.

Imorgon är det iallall midsommar, och vad ska man göra då? Alla jag känner ska typ till klubbviken eller till sina stugor eller ut med båten. Jag får inte åka till klubbviken, har varken stuga eller båt. Så, vad ska jag göra då? Dega. Nä, inte fasiken vet jag och inte fasiken blir det väl säkert nått. Blir säkert deg i stan. Men jag kanske tar fram min vattenpipa och sitter och röker för migsjälv. Lät ändå rätt skönt ;)

Nä, nu tjatar Camilla att jag ska cykla dit. Så jag får väl ta och packa mina saker och cykla i lungt tempo mot stan :)
hejdåpejdå!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0