Just be there when I need you.


Det här kommer att bli en lång natt, jag är övertrött och jag måste ha datorn på hela natten (igen).

För nu är det bestämt, jag hoppar över boden alive, Sandras födelsedagsfest och kirunafestivalen och följer istället med min moster Anja och hennes man Carl - Anders som ska åka husbil genom Sverige. Vi ska åka imorgon kväll och ska stanna ett tag i Sthlm på fredag tror jag och på lördag förmiddag ska vi vara i Göteborg och hämta min kusin Ludvig och jag ska försöka hinna träffa och luncha med min pappa. Jag saknar dom både, både min älskade kusin och min far. Sen så tycker jag det ska bli kul att spendera tid med min moster och Carl - Anders. Eftersom det var X antal år sen jag reste eller gjorde nått med dom. Jag bodde ju praktiskt taget där på sommaren när jag var liten. Och jag saknar det.
Och det ska bli extra spännande eftersom jag aldrig sovit i vare sig husbil eller husvagn. Eller okej, jag, min far och min syster sov en gång för många år sen en natt i en hästbuss. Ja, du läste rätt. En buss med inbyggt stall. Och jag säger då det. Att det gör jag fan inte om. Jag luktade häst i en månad efter det.
Skulle kanske till och med vara rätt kul att träffa mina "syskon" också. Eftersom det kanske var 3 år sen jag träffade dom sist. Men nu har jag lämnat över ansvaret till dom som båda är över 20 att använda deras tydligen intelligenta hjärnor. Det hade vart trevligt. Men Ludvig är mer som min bror. Så jag kallar hellre min gammel-kusin för broder. Familjer nivet, alltid nått som krånglar!

Nu är det ju så att jag ska spendera en massa nätter och långa dagar i en husbil. Så jag ska ta med mig både datorn och självklart ipoden. Så nu sitter jag och tankar ner lite fler Big Brother avsnitt. Ja, jag och Jonna ser på BB -06. Det är faktiskt rätt underhållande och ett jävligt bra tidsfördriv. Men iallafall, sen har jag lagt över 2 filmer och tillbaka med mitt NES. Så jag kan spela lite Mario på vägen. Jag satsar på att varva. Men det ser vi ju hur det går.

Men nu ska jag dra mig mot sängen, ni får ha det så bra i helgen och ha kul för min skull. Jag kräver också en massa smsterrande. För jag kommer att sitta still ganska länge. Så sällskap är aldrig fel! Så, hör av er och njut av det underbara sommarregnet. Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: linda

åh, hoppas det lir kul på resan! det låter härligt :)

2008-06-28 @ 11:25:52
URL: http://pingvinmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0