How close is close enough?

Idag har jag storshoppat, enligt migsjälv iallafall. Tre linnen, en väst, två koftor och en bikiniöverdel. Precis allt det jag behövde och ville ha. Och garderoben fick det lyft den behövde. Allt vart svart och vitt förutom ett linne som var GULT. Jag har hamnat i en gul period och vill bara ha en massa gula kläder. Gul är en fin sommarfärg tycker jag. Är sjukligt less på rosa och lila så gul får bli min nya färg. Gult och svart.

Imorgon ska jag fika med Sanna, det ska bli mysigt. Längesen jag träffade Pajala Sanna. Sen ska jag leta efter en bikini underdel medans jag redan är på stan. För det blir lite jobbigt om jag bara har en överdel och ingen underdel kan bli lite pinsamt att bada då. Som att sola topless fast byxless. Alltså osmakligt och äckligt! Så måste leta nått chamigt. Ska dessutom försöka hinna träffa Maja och Jonna innan dom far till Sthlm över helgen. Typ en vecka sen jag träffade dom och det känns riktigt surt. Riktigt ordentligt surt. Men jag får ta tag i saken! :)

1 månad, 16 dagar eller så kan man säga.

  • 6 veckor
  • 46 dagar
  • 1104 timmar
  • 66.240 minuter
  • 3.974.400 sekunder
Kvar till Turkiet!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0