Every word you say.

Ja, jag kan väl börja och berätta lite om midsommar. Jag, Camilla och Signe hade ingenting för oss, så vi följde med min mor ut till Råne, eller närmare bestämt Prästholm där min moster Anja bor. Vi åt middag med nästan hela familjen, och sen spelade vi en massa gamla barnspel och gick ut och gick med Idun. Vi tog det alltså sjukt lungt och bara myste på med min familj typ. Men det var helt okej.

Igår då på självaste midsommardagen, så vaknade jag, Camilla och Signe här och klev sakta upp och bara drog rakt tillbaka till sängen direkt fter frukost och fortsatte se Jurassic park som vi börjat se på kvällen. Efter filmen var klar, och jag rotat igenom HELA min garderob så for jag till Sabina, och där så satt vi bara och pratade med Rebecca och Frida. Och sen efter vi gjort oss fina och rotat igenom hela familjen Isbergs garderober så kom fåran hjälte Johan och hämtade oss och körde oss ut till Hertsön. Där vi mötte upp Nathalie och sen gick vi till Lerbäcken hem till Anton. Och sen vart vi kvar där hela kvällen trots tanken att vi skulle fara till AnteB på Tuna. Men vi kom oss aldrig iväg och det var helt enkelt jätte trevligt där. Och nu sitter ag här med en jätte fin tatuering på ryggen, eller ja, Nathalie ritade en jätte fin blomma på min rygg! Faktiskt riktigt charmigt. Men iallafall, sen där någongång så kom stackars Johan och hämtade oss igen och körde mig hem till Camilla där jag spenderade natten.

Och idag har jag inte gjort någonting alls. Ingenting alls faktiskt. Skönt :)


this distance between us
makes me want you more.

Kommentarer
Postat av: linnea

Gud vilken somrig och fin blogg du fått till :) hihi <3

2008-06-22 @ 23:47:20
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0