Still you don't seem so far away at all.



Idag var jobbet inte jobbigt alls, vi var inne på lillan och gjorde ingenting. Sen efter det så for jag och umgicks med Kristoffer. Han är verkligen guld värd den mannen. Vi satt mest och pratade och disskuterade musik och sådant där. Jag måste dick lära mig att dricka kaffe, jag är verkligen ingen kaffedrickare alls. Men jag måste lära mig och plocka ett till vuxenpoäng.

Nu sitter jag och Camilla och peppar Turkiet med en massa partylåtar. Om en månad är vi där. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: random

varför i hela världen ska du lära dig att dricka nånting sånt för? bara onödigt:P kör "drogfritt" istället, mitt tips :)

2008-07-11 @ 00:33:38

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0