Love is not when you feel only pain.

Idag for jag aldrig till jobbet på dagen, hade otrolig huvudvärk och kunde inte äta utan att det kändes som om att jag skulle spy! Så jag sov till 3 istället och sen klev jag upp vid 4 och lagade mig middag och for sen in till stan och jobbade kväll istället. Ikväll spelade Sune buske trio, han var riktigt duktig. Men jag och grabbarna satt mest och dinglade med benen ner mot vattnet och pratade om allt från sex till pdol. Sen när vi hade diskat och allt så mötte jag Sabina och vi for hit och satt och gjorde ingenting alls. Och nu ska jag duscha och sova så jag verkligen orkar jobba imorgon, för det är faktiskt riktigt roligt. Alla är som roliga på sitt egna lilla speciella sätt.
Hoppas också på bra väder imorgon så kvällens planer blir av, eller så kanske jag bara myser med Sabina och några till. Det får vi se. Godnatt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0