Just look what we have done.

Igår så var jag med Sabina. Vi for till Malino först och hälsade på dom ett litet slag. Och sen begav vi oss mot staden. Vi träffade först Maja och Jonna och stod och kramade dom ett tag. Och sen så for vi och mötte Fagge. Och gick hem till e som hette Johan och satt där ett bra tag. For ut och åkte lite bil med Johan, Jesper och deras crew. Och sen vid 3 for jag hem. Och somnade som en stock.

Nu har Sabina lämnat mig och farit till Sthlm för att imorgon åka vidare till Spanien. Jävla stekunge! Jag kommer sakna henne sjukt. ♥
Ikväll får vi se vad som händer, eller snarare vad som inte händer. Sabina är borta, Maja och Jonna jobbar och Camilla är i stugan osvosv. Alltså är ingen typ i närheten. Men jag ska nog ta och försöka göra nått ändå, eller bara sitta hemma och ta det lugnt. Vi ser ju! 

Gud vad min statistik på bloggen har sjunkit sen jag bytte till blogspot där ett tag. Så nu är det väl knapp någon som läser, förutom typ dom jag vet. Josse, Camilla och min mamma? Och Sabina när hon är här.. Sen ät det väl ingen fler  :(

Kommentarer
Postat av: joss

ofta jag läser din blogg. den suger 8-)

2008-07-12 @ 18:47:44
Postat av: joss

men alexander brukar läsa den! haha

2008-07-12 @ 18:48:32
Postat av: linda

jag läser! och jag gillar det :* puss!

2008-07-13 @ 01:19:04
URL: http://pingvinmamma.blogg.se/
Postat av: signe

haha jag läser ju den också ;)

2008-07-14 @ 19:53:46
Postat av: jonna

jag läser :D

2008-07-15 @ 15:09:07

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0