Just look around.

Ikväll så skulle jag och Maja överraska Jonna. Men hon kom 2 timmar sent. Så våran överraskning vart kall. Alltså kebabpizzan vi beställde och betelada till henne. Fast den andra delen gick bra. Vi bjöd henne på SATC-filmen. Vi lurade iväg henne med ett par byxor på huvudet och irrade in henne på bion, en rolig historia jag inte orkar berätta. Synd att ni missade den helt enkelt. Bilder kommer sen.

Filmen då. Jag tror jag aldrig kännt igen mig så mycket i en film förr. Jag grinade floder och satt och snyftade mer än halva filmen. Jag kunde precis känna igen mig i hur hon kände sig. Sorligt nog.

Vad är allt detta med summerlovin' den är ju överallt. Förutom hos mig. Jag känner mig ensam idag.. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken trevlig blogg du har :)

Får väl önska en härlig kväll!

Tjiing!

2008-07-08 @ 01:43:02
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0