I’m sitting here in a boring room.

Nu är jag hemma, min resa var ganska långtråkig eftersom större delen spenderades i husbilen. Men det var kul ändå, han träffa Ludvig och gå på Astrid Lindgrens värld. Nått man bara måste göra innan man dör. Och mer orkar jag inte berätta.

Idag har jag, Sabina, Rebecca och Frida och föräldrarna Isberg åkt båt till Klubbviken. Vilket innebar, andra gången jag åkte båt och första gången jag var på Klubbviken. Men det var trevligt, jag var blev men är nu aningen röd och svullen av någon mystisk anledning.. Jag har iallafall doppat mig i massa after sun krämer och smort in mig med kylande saker och allt. Men somvanligt fungerar ingenting. Men det blir väl förhoppningsvis brunare sen. Och som ni ser på bilderna, så är jag brunare än Sabbi. Eller hur? ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0