Before you know it.

Jag kan börja med att berätta lite kort om vad vi gjorde i fredags. Josse kom hit, och vi gick till Sabina. Eller ja, vi mötte Camilla och Signe som inte kunde hitta själv. Sen så kom Linnea dit också och då gick vi till Kvantum och köpte en massa frukter och choklad för vi skulle göra chokladfondue. När vi kom tillbaka till Sabina så lämnade Josse oss. Men vi andra gick till Lulsundet och satte oss på en plätt gräs och smälte choklad och gottade i oss en massa jordgubbar och annanas osv.
Igår så cyklade jag och Sabina hem till Camilla och myste bara lungt med en film med henne och Signe. Alltså mycket lugn dag. Idag har vi därimot varit duktiga. Jag, Camilla och Signe har skrapat färg och grundmålat våran nya friggeboda. Det krävdes snygga overaller och en massa färg överallt. Jag hade stora klickar i huvudet som inte gick att få ur håret. Och över hela armarna. Men huset är klart snart!

Usch, imorgon börjar jag jobba. Ångest..
Men nu lägger jag upp lite bilder här också från i fredags. nog för att jag ser lite mystisk ut, men det bjuder jag på :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0