We lost it.

och det är nu jag tänker på alla minnen. på alla gånger jag legat med huvudet på din bröstkorg och blundat. och bara önskat att jag kunnat ligga där förevigt. och med varje andetag vi drog i takt till varandras så växte det nånting mellan oss. nånting starkt. det där vi trodde skulle hålla sådära sjukt länge. det där vi lovade varandra att vi skulle vara försiktiga med.
men vars trampade vi fel?

sen tänker jag på alla gånger jag bara suttit där i din stora svarta stol och bara tittat på dig som legat där i sängen halvsovandes men ändå så sjukt irriterad på att jag bara satt och tittade på dig. eller hur du la huvudet i mitt knä och jag bara kunde sitta och leka med ditt hår medans du mest såg ut att hålla på att somna. eller alla gånger vi sett film, när filmen mest gått åt att ligga och titta in i varandras ögon. eller bara ligga där brevid dig. och höra dig andas sådära tungt.

tänk att får ligga där nu. i din stora säng. och bara ligga där och nypa mig själv i armen för att kolla om det verkligen hände. tänk att får ligga sådära med benen över dig. på det dära sättet som vi alltid låg. eller att för höra dig viska 'jag älskar dig, jag går ingenstans.' dom stunderna jag verkligen tänkte 'shit det är nog här jag hör hemma. det är nog med dig jag är lyckligast.' eller att få ligga och blunda och känna den starka lukten av din puma parfym blandat med lukten från ditt hårgelé som nästan luktade godis. att få somna i dina armar medans du blåste bort håret i min nacke eller strök lätt med dina fingrar över min ryggrad.

men du gick iväg..
och lämnade mig ensam kvar.
och jag var verkligen lyckligast i världen med dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni som var så söta tillsammans:(

2008-01-07 @ 12:17:18
Postat av: Anonym

sådana där kommentarer tror jag inte ger någon stöttning, om jag ska vara ärlig:/

2008-01-08 @ 19:11:01

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0