This heart.

Idag hade vi en lång föreläsning om droger. Den var enbart tråkig och jobbig. Så vi gick efter första halvan. Så travade vi ett gäng på stan. Köpte mig en plånka. Välbehöft eftersom mina kort och pengar bara rullar omkring i antingen jackan eller i väskan. Och nu kan jag äntligen bära med mig alla kort. Inklusive HM-kortet och CSN-kortet. Och även larmkortet till skolan. Och så kan jag faktiskt bära med mig pengar. Utan att dom blir ihopknälade till en lite boll.

Ikväll ska jag iallafall fara till Råneå och sova hos min moster. För vi är "lediga" imorgon och jag behöver en massa hjälp med matten.  Och eftersom hon är mattelärare så blir det fantastiskt bra. Och imorgon får jag då spendera busandes med Idun hela dan och promenera och mysa. Jag har väll iallafall datorn med mig så jag får väll försöka klämma in ett inlägg ikväll eller nått.

Men jag är nyfiken vad alla 92or  valt för gymnasie, så om ni valt. Släng in en kommentar ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0