Just like the wind.

Jag tänkte försöka bli en mer aktiv blogger. Men jag får väll lägga lite tanke till då också så jag ska försöka iallafall!

Sitter här iallafall och spånar på ideér till mitt hår. Fick en inpuls att vilja klippa av mig långhåret och göra någonting roligt med det. För med mitt lång äckel hår kan man nämnligen inte göra så mycket mer än hästsvans eller fläta. Och hur spännande var det? Så kanske en axellång brun kreation vore nått? Om kanske 10 år. När jag äntligen samlat mod till det.

När man sitter och inbillar sig själv att det faktiskt kanske betyder nått fortfarande och tre minuter senare får man nästan som ett svar på att det faktiskt inte betyder någonting alls. Jag trodde faktiskt att det skulle vara speciellt för dig med inte bara ett "ja, mh! det var bra." Jag blir så besviken på mig själv för att jag ens tror. Jag borde ge upp och sluta ge dig chanser på chanser. Men det går inte att bara "klippa" som dom sa. Sluta tänka.

JAG SAKNAR SOMMAREN SOM TUSIKEN JUST NU.
Fast jag idag mest har haft lust att köpa en skoter och ge mig ut på en låg skotertur på isen. Visst låter det mysigt med skoter och fika sen ute på isen långt borta? Synd bara att ingen jag känner ens äger en skoter typ. Eller okej, Conny. Men den jäveln har ju flyttat ifrån oss nu. Lyllo han.

Bara för det. Drar jag till med lite sommarbilder! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0