I want to breath you in.

Dag 2.
Känns fortfarande som ett rent helvete. Men jag har bestämt mig för att det ska gå bra det här. Och nu när ja ofrivilligt kastats ut i världen igen så kan jag ju inget annat än att lära mig att gå igen. Trots att det känns som bambi på hal is så ska det gå. Och eftersom min bloggs statistik igår gick från 10 stycken på en dag till 52 så kändes det som om att jag är viktig! HAHA! Och just därför ska jag inte prata om det alls. Så ni som kom för att läsa om mig och Mattias kan lika gärna lägga ner nu.

Utan jag har bestämt mig för att ändra på mig själv nu. Mjukisbyxorna får bara användas hemma och fler par jeans och tunikor ska införskaffas. Jag ska helt enkelt sluta se så jääääävla sunkig ut. Och börja annvända ringa, armand och finare smycken. Jag ska helt enkelt försöka se så bra ut som möjligt helatiden. Och försöka må bra.

Och eftersom det har nått botten så kan det endast bli bättre. För man kan inte komma längre ner än såhär.

Och tack till alla underbara vänner och människor som stöttar och förstår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det slut med mattias? :/

2008-01-03 @ 18:53:28
Postat av: Anonym

naaw, stackare... ni som var så söta.. :(

2008-01-04 @ 02:48:45
Postat av: joss

men förifan beccccccaN! mjukisbyxor? :( you can't give'em up

2008-01-04 @ 14:33:10
URL: http://jossss.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0