I need so much more than empty conversation filled with empty words.

Jag förstår verkligen inte hur du tänker och jag behöver en förklaring. Eller så lånar jag snart saxen för mitt tålamod börjar verkligen rinna ut. Jag hoppas du inser det snart. Gärna imorgon. Jag behöver att du tänker till och inser hur läget ligger till och inte fortsätter flyta omkring på din lilla livbåt som förhoppningsvis snart sjunker. Tack på förhand.

Förövrigt går det mesta rätt segt just nu. Orkar inte sova, är övertrött och Conny och Albin är sociala med mig. Lovin' it. Allting går jätte sakta. Skolan går käpprätt åt helvete. Jag klarar verkligen inte av den just nu. Jag orkar inte plugga någonting alls. SEGT. Samhälls uppgiften är egentligen ganska lätt. Men jag gar mig inte mod till att sätta mig ner och tänka mig in i den. Och matten ska jag iallafall till Råneå och göra på onsdag! Och samtidigt passa på att mysa med Idun. Jag ska försöka göra den här veckan så bra som möjligt. Genom att försöka sova mer. SKÄRPNING.
Men vill jag inte säga idag. Mer än att jag ska numera försöka skaffa mig ett nytt liv. Ett roligare liv. Hejdå.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0