But who said that I wasn't right?

Jag ska egentligen inte blogga nu. Jag ska se national treasure och sova. Men den bär så mycket minnen så det är svårt. Men jag tycker den är fantastisk och ska tvinga med mig nån att se den på bio med mig. Förövrigt så går det mesta rätt segt just nu. Skolan failar och jag failar med den. Jag måste väll helt enkelt kämpa mer. Även fast jag inte har någon lust eller ork att göra det alls. Men jag får helt enkelt försöka, precis som med allt annat just nu. Men alla säger att det ska bli bättre så jag väntar på det! Fast jag nog vet det innerst inne själv, att allt kommer bli bra.

Imorgon ska min kära mamma ha sin 50års fest. Vilket jag inte ser fram emot alls. Jag har inte den orken riktigt, men jag har gett mig fan på att jag ska klara av hela kvällen. Med Camilla som mitt psykiska stöd och tekniska support. Men hon har väll bjudit in ca. 70 personer. Och typ 30 st kommer komma tydligen. Men det löser sig! Jag kan annars alltid rymma eller gömma mig.

But hey honey, we can do it all.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Gumman! Kul att hitta dig här. Jag är också sugen på att se National Treasure. Funderar på att fixa barnvakt och ta med Per på bio någon kväll i nästa vecka.

Kram Jennie

2008-01-12 @ 17:17:47
URL: http://www.jennies.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0