And they keep watchin'

Jag har verkligen ton med ångest över skolan just nu. Över att vi har en massa läxor jag inte kan göra. Och lämnar in halvbra eftersom jag är så jävla trött på allt som har med skola att göra. Speciellt individuella studieplaner och inrikringar och A och B kurser. Så jävla tjorvigt allting och A-märtis är ju skev i huvudet. Och hon förklarar som en kratta. Mina framtida yrken står iaf mellan polis, psykolog och någonting annat spännande. Jag är en sån bestämd människa. Ja va bra. Det är så jävla mycket just nu och jag behöver en paus. Och snart kommer den förhoppningsvis!
Jag funderade där idag på att skaffa mig en nyttig livsstil. Sen kom jag på att man inte ska dricka cola och äta godis då. Så jag gav upp iden och tänkte bara på träning istället. Borde ta tag i nått gymkort eller nått. OM jag orkar.

Annars så känns allting rätt bra just nu, igårkväll gjorde mig glad. Och jag gissar att helgen också kommer göra mig ganska glad och lyfta mitt humör en aning! Godnatt på er.

Ögonsten;-*

Kommentarer
Postat av: Sabina

fan va jävla snygg du är rebecca du är min ögonsten!!!! jag älskar dig pluttesnuttan

2008-01-18 @ 21:57:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0