You're my escape door.

Idag har ju somvanligt vart en såndära seg och jobbig skoldag. Förutom att vi hade hlr på idrotten. Annars så var Marianne lika häxig som vanligt och Marie precis lika otrevlig som hon alltid är mot oss. Men imorgon så ska vi bege oss upp på rektorskontoret och skvallra lite. Det känns fantastiskt må jag säga.
Mitt nyårslöfte om inga mjukisbyxor i skolan går fantastiskt bra må jag säga. Inte haft mjukisar annat än hemma sen nyår och såfort nån ska komma så åker dom bort. Jag känner mig faktiskt rätt så mycket fräschare. Och förövrigt rätt så mycket bättre annars också.
Och jag tror inte ens jag behöver nämna hur besviken jag är på dig..

Så nu slänger jag upp lite bilder från idag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0