You were born to be a heartbreaker.

Jag tycker billdagboken kan ta sig någonstans idag. För fytusan vad segt det är och allting bara lägger ner. Så jag la ner det och bestämde mig för att designa om bloggen. Nog för att jag kom på sen att bloggjäveln nu mera ser ut som en halvkass kopia av Linneas. Men jag försökte ju iallafall! Jag ska någon dag ta tid på mig och göra en ordentlig design med ett ordentligt huvud och hela köret. Men det blir somsagt en annandag.

Förövrigt så igår var vi bara ute och åkte, precis som i fredags. I fredags var det jag, Sabina, Johan, Otto, Rasmus och Camilla. Och igår jag. Linnea, Jenny, Pär, Johan och Sabina. Åkandes runt och pratandes, trevligt.

Det går bra nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0