Stuck in my head all night.

Jag for till Sabina vid sju igår och sen gjorde vis oss helt kara, sen kom Jenny och då gjorde i choklad bananer (päron åt mig dock). Sen kom Linnea och då gjorde vi en supermummsig chokladfondue. Så satt vi där och smaskade i oss frukt med choklad och drack mjölk. Sjukt mysigt! Sen drog vi oss vidare, och efter en sväng på Kallkällan och sen en sväng till Lulsundet så hamnade vi tillsist på Tuna. Och det var redigt kul iallafall. Minglade runt och träffade en massa trevligt folk. Sen där vid 2-3 någongång så for vi hem. En super bra kväll om jag får säga det själv.

Ikväll ska vi iallafall på nått temakalas inne i stan. Jag och Sabina har planerat färdigt våran outfit. Och allting verkar gå bra än sålänge. Nu hoppas vi bara på en till superbra kväll. Och det blir ju vad man gör det till. Så vi hoppas.


With every kiss and every hug
You make me fall in love.

Kommentarer
Postat av: joss

awh beccciiiis ;)

2008-02-16 @ 16:28:30
URL: http://jossss.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0