Sorry I know it's late, but I can't wait.

Alltså jag hatar den här dagen. Jag skyller på att det är alla hjärtans och att jag är ensam. Men det kanske inte är pågrund av det eftersom det egentligen inte är en speciell dag alls. Men det är ändå en dålig dag idag. För jag dog på idrotten, klarade inte matteprovet jag faktiskt hade pluggat mycket till. Och sen var allting annat bara jobbigt. Jag for med mamma på barnenshus och inhandlade två leksakspistoler till lördag. Och det enda jag behöver nu är en långärmad skjorta och en svart slips. Sen kommer det se fantastiskt ut. Eller om Sabina hittar en kavaj kommer det bli perfekt. Mer än så säger jag inte. Så att säga.

Jag bara hoppas nu.
(drömmer för mycket)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0